BVC

Var på öppna mottagningen på BVC. Leo är nu 73 cm lång och väger 8730 g! *fanfar*
Han närmar sig 9 kg :)
Han ligger lite över kurvan på längden och under kurvan på vikten, men det spelar ingen roll - han är ju underbar ändå :)
BVC-Lotta säger dessutom att han är så pigg och framåt så han lider inte direkt av att ligga lite under kurvan.

Simning ikväll igen. Jag längtar!

Leo är på riktigt tjurigt humör idag. Bara gnäll och gnöl. Ingenting duger - ena sekunden så klänger han i mina ben och vill komma upp, men när jag plockar upp honom så gnäller han och vill ner lika fort *suck* Det är väldigt enerverande att inte kunna göra honom nöjd :(
Just nu sover han en sväng och när han vaknar så tror jag att vi ska bada lite. Han älskar verkligen att bada, så det blri nog uppskattat.



Kommentarer
Kristina

Fuskigt att du simmar idag :( Hur långt simmade du?

2008-11-13 @ 19:24:49
URL: http://kikinas.blogg.se/
Kristina

Jag har bestämt att jag får äta 2-300g i veckan. så då sprider jag det på fre och lör.

2008-11-14 @ 19:40:30
URL: http://kikinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0