Fruktansvärt trött

Inatt sov Leo nästan ingenting! Fattar inte vad det är med honom. Om han ligger i sin säng så sover han från ca 20:00 till 23:00, sen vill han komma över till vår säng. Lyfter man inte över honom så blir det ett jäkla liv! Men nu dög inte vår sänge heller - han sov visserligen men han var som en propeller! Runt runt snodde han (i sömnen) och gnydde och hade sig.
Undra om det är mardrömmar? Hur som helst så är jag skrämmande lik en zombie idag.

Var på arbetsintervju idag. Dom älskade mig *s*
Nej, men det gick hyfsat. Tjänsten ska ju annonseras ut också, så dom lär ju få ett par (eller 20) ansökningar till, så vi får väl se om dom hör av sig :)
Jag sa iaf att jag kunde tänka mig att börja i januari. Får se vad det blir - annars stannar jag gärna hemma till april eller så!


Kommentarer
Kerstin

Vad var det för arbetsuppgifter egentligen? Försökte fråga din bror, men han hade ingen riktig koll. Och det är klart att de älskade dig! :-)

2008-11-11 @ 11:40:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0