Så less

Nu är jag less. Jag och Kristina skulle ju simma idag. Kommer fram till badhuset (alldeles för tidigt dessutom eftersom jag mitt nöt tagit fel på tiden) och ser en lapp där det står "Tjejkvällen är inställd".
Happ - skiter väl vi lite i, vi ska ju simma, inte hålla på med tant-vattenjympa.
Man fick inte simma heller! Ångest - vi VILLE ju verkligen simma!

Istället får vi simma måndag, tisdag, torsdag och söndag.

Jag, Mange och Leo var på IKEA idag. Köpte nya sänglampor (Mange pajjade våra gamla), gardiner och ett hyllsystem till vårt förråd! Gud så skönt att få lite ordning i förrådet. Den sista tiden har vi bara kastat in saker där eftersom det inte finns nåt ställe att lägga saker på - allt ligger huller om buller på golvet liksom.

Duktiga (?) Leo sov bra natten till idag, men vaknade dessvärre alldeles för tidigt. Han somnade ju 19:00 och vaknade inte förrän 01:20! Skumt eftersom han brukar vakna väldigt ofta. Sen somnade han om och sov vidare till ca 04:30. Då vaknade han och tyckte att det var morgon. HJÄLP! Det är inte morgon 04:30!! Klockan 05:30 gav Mange upp och steg upp med Leo. Dom kom och lade sig sen igen ca 06:15 och då somnade Leo faktiskt om efter amningen och sov till 07:30. Då steg jag upp med honom så fick Mange fortsätta sova ett tag.

Hoppas att denna natt blir lika bra, men att han dessutom sover till 07:30 utan att vakna 04:30.... håll tummarna för oss!


Kommentarer
Kristina

Vi får hålla tummen att de har badvakter imorgon!!!



Jag håller tummen hårt för att Leo ska sova bra och länge inatt!

2008-11-16 @ 20:55:02
URL: http://kikinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0