Hmm...

Ja, jag har (tyvärr?) fallit för grupptrycket och startat en blogg.
Jag som inte ens vill befatta mig med Facebook...

Meningen med en blogg är väl att man ska skriva något läsvärt varje dag, något som får folk att komma tillbaka till bloggen. Hoppas att bloggläsarna är intresserade av småbarnsliv och blöjbyten, för det är väl i stort sett allt mitt liv handlar om just nu ;)

Dessutom lär mitt bloggande bli rätt så sporadiskt - det är inte en självklarhet att man har tid att skriva varje dag, men sånt är livet!

Idag har jag och Leo hälsat på Kristina och Ivar. Kristina bjöd på lunch (köttbullar och makaroner) och pojkarna bjöd på skrik av både glädje och ilska. Dessutom fick Leo ett par snygga byxor helt gratis! Inte illa :)
Resten av eftermiddagen spenderade vi med att längta efter Mange (Leos pappa och tillika min sambo) som är i Tyskland för tillfället. Förhoppningvis kommer han hem imorgon runt lunch.

Såhär på kvällskvisten sitter Leo och tuggar på nätsladden till vår bärbara dator. Den är tydligen supergod.

Leo tuggar på nätsladden

Det får räcka för idag. Jag måste roa Leo lite - han försöker resa sig upp mot mitt ben hela tiden och det resulterar i en hel del bulor och blåmäken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0