IKEA och lite annat...

Idag hann vi med mycket!
Klockan 09:30 var vi på IKEA och åt frukost. När alla tallrikar var tomma så styrde vi stegen mot möbelavdelningen och bestämde oss för en byrå till Leos rum. Sen så tillkom det självklart lite fler saker allt eftersom, t.ex. en hylla, en plastback, gardiner, batterier, en lampa... osv osv.

Var in en sväng på Birsta City också, mest för att ta en fika och ge Leo lunch.

Väl hemma igen så tog jag och Leo itu med att montera ihop hans nya byrå. Jobbigt när både han och jag ville ha hammaren samtidigt, men på det stora hela så gick det smärtfritt.
Här är förresten ett foto på Leos grymt tuffa bil! En doppresent från hans morbror med familj.
Grymt snygg!

Mange gjorde en storstädning av vårt badrum nere under tiden som jag och Leo lekte ingenjörer och DET behövdes verkligen! Nu är det skinande rent och luktar badhus (han skrubbade allt med klorin).

Nu är klockan över nio på kvällen och Leo sover gott i sin säng. Jag har plockat fram alla hans kläder i storlek 50 och 56 och ska skicka dom till min bror och hans fru som ska få sitt första barn i december. Iiiiiiih!!  Jag blir alldeles tossig när jag tänker på det :)

Här kommer en sommarbild på Mange förresten! Mumma ;)
Min älskling jobbar och sliter

Dags att läsa lite och äta lite pistagenötter.


Kommentarer
Elin

Vad kul att du börjat blogga! Kram

2008-10-06 @ 08:53:12
Kirsto

Oh! Har du redan börjat packa? Blir alldeles till mig jag med! :-D Tack, söta!

2008-10-08 @ 16:28:39
URL: http://www.madebykirsto.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0