Mange är hemma igen!

Wohoo! Mange kom hem 07:30 imorse.
Iofs så har vi inte sett så värst mycket av honom eftersom han kröp ner i sängen precis när vi steg upp, men ändå... :)

Bjussar på en Leo-och-mamma-myser-bild:
Leo och jag ligger i soffan och myser lite

Nej jag vet, den är inte dagsfärsk, men so what.

Jag försöker få Leo att förstå ordet "lampa". Det är ju ändå en väldigt klassisk sak; "Vart är lampan?" ska föräldern fråga. Barnet ska då svara genom att vända sig om och peka på (eller bara titta på) lampan i rummet. "Bravo!" ska då den stolta föräldern säga och applådera sitt intelligenta barn.
När jag frågar Leo vart lampan är så stirrar han stint på mig och skrattar. Varenda gång.
Undra om han tycker jag är outsägligt dum som inte vet vart lampan är?


Kommentarer
Kristina

Leo förstår säkert Armatur :) Provat med det???

2008-10-05 @ 19:27:23
URL: http://kikinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0