Mitt i veckan och snart är det helg

Imorgon blir LeoLiten 8 månader! *fanfar*

Idag har jag och Leo varit en sväng till Sidsjön för att hälsa på en föredetta arbetskamrat till mig, Pia. Satt och pratade om ditt och datt ett tag, sen drog jag och Leo ner på stan för att hämta ut hans UV-kläder som vi beställt från Lindex Online.

I övrigt har det varit en händelselös dag. Leo har gått med gåvagnen 2 gånger och ramlat bakåt båda gångerna efter bara 8 steg ungefär *s*  Stackarn....han slår sig och jag fnissar och tycker det är sött. Jaja, inga bulor eller blåmärken och han slutade gråta nästan genast båda gångerna, så då anser jag att det gick bra.

Blev lite irriterad vid niotiden på vkällen då det ringer en tjej från Canal Digital (tror jag). Hon ville veta om vi var nöjda med vårt tv-utbud eller om vi kanske ville byta till det underbara, häftiga, totalt utspacade utbud HON kunde erbjuda!!
Eh, nej tack, det är bra.
Men varför, VARFÖR, måste dom ringa så sent? Va? Fattar dom inte att vissa människor har barn som kanske i vissa fall är otroligt lättväckta och dessutom svåra att söva om? Nu är ju inte Leo sån (just nu iaf...) så det gjorde ju eg. ingenting att hon ringde, men ändå - det finns många småbarnsföräldrar som sliter sitt hår när dom äntligen fått barnet att sova efter flera timmars kamp...också ringer den jävla telefonen och hela kaoset börjar om igen.

Sen så är det ju skillnad på om en vän/släkting ringer - dels så kanske man VILL prata med den personen och dels så kan man bara säga: "Du, jag ringer upp dig om en timme ungefär".
Men försäljare....nej tack. Dom får (om dom måste) ringa fram till klockan 18:00, sen är det  stopp.


Här kommer dagens bild: Leo med gåvagnen.

Leo med gåvagnen


Kommentarer
Elin

Grattis Leo!!! :))

2008-10-16 @ 16:43:38
Kristina

hihi va sött att han går :)

Jag och Erika blev chockade idag när Ivar gick efter soffan och flyttade sig sedan och gick efter bordet!!! De blir stora våra små!!

2008-10-16 @ 21:06:01
URL: http://kikinas.blogg.se/
Malin

Grattis lill pojken !! hela 8 månader :o) Whihooo

2008-10-16 @ 22:32:51
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/malin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0