Pysslat hemma

Idag har det varit en hemmapysslardag.

Vi har listat färdigt i hallen, köpt en hallspegel och hängt upp den, hängt upp en tavla i hallen (min favvotavla som min brors fru har målat) och städat lite.
För att vara helt ärlig så är det Mange som varit mest engagerad, men nån måste ju hålla Leo road under tiden som man sågar listar, och det föll på min lott. Vi spelade fotboll - det ska ju börjas i tid!
Leo spelar fotboll


Klockan halv tre fick vi besök av Elin och Emilia. Leo ska gifta sig med Emilia när han blir äldre, det är redan bestämt :D
Emilia pussade några gånger på Leo så det verkar ju inte allt för orealistiskt heller *s*
Elin och lilla trollet Emilia!

Middag idag blev Gulaschgryta. Härligt med en varm gryta nu i höstkylan.

Jag är sjukt trött och ska sova snart. Attacksomnade visst på soffan när klockan var 20:30. Vaknade 21:00 och kände mig totalt desorienterad.


Kommentarer
Elin

Fina bilder:) tack för trevligt sällskap o gott fika! (Emilia skickar en slängkyss till pojkvännen).

2008-10-12 @ 09:43:33
Elin

Förresten. Jag tycker du ska bli medlem på facebook igen. Du kan ställa in så du slipper få en massa email. Jag är inloggad där nästan hela dagarna o nu har de fixat en liten chatfunktion också:)

2008-10-12 @ 09:45:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0