Wohoo! Arbetslös no more!

Yes!
Igår klockan 09:00 var jag på en arbetsintervju på Koneo i stan (IT-företag).
Dom sökte en ekonomiadministratör (huvudsak admin) och intervjun kändes helt ok.

Klockan 15:00 ringde dom upp och sa att jag fått jobbet! Ska börja jobba måndag den 27/4. Fick även upp ingångslönen lite, vilket behövdes eftersom chefen på Koneo först ville ge mig samma lön som jag haft de senaste två åren. Kändes inte SÅ kul. Så nu känns allt så bra :)

Vad skönt att få ett eget skrivbord igen...egen fax....egen telefon...egen häftapparat. *s*

Det komemr kännas helskumt att inte vara hemma med Leo, men han får ju roa sig med pappa nu under våren och sommaren, så dom komemr ju ha jättekul :)




Här kommer en bild på stålmannen :)




Kommentarer
Linda

Hej vilken söt liten superman i sin egna fåtölj :) så söt!!



Och GRATTIS till Jobbet!!! Åh vad kul!!!

Skönt att få upp lönen oxå ;)



Lycka till!!!



kram



Linda

2009-04-16 @ 23:20:07
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com
Malin

Okey...bra då vet ja ;) hihi

2009-04-24 @ 23:02:40
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/malin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0