Tillbaka till jobbet

Ååååh vad segt.
Första arbetsdagen och solen skiner där ute *suck*

Igår var jag, Mange och Leo upp en sväng på Norra Berget. Vi (Leo) lekte i sandlådan, tittade på grisen (Dä!), fåren (Dä!), kossan (Mmmmmm) och hönsen (Kakakaka). Dessutom klappade han på geten (Blä).
Självklart hade vi med oss kameran och självklart glömde vi den i bilen, så ni får föreställa er den idylliska promenaden :)


Leo-liten är gnällig för tillfället. En ny tand håller på att göra entré. Han har sin hand inkörd i munnen konstant och dregglet rinner i strida strömmar.

Jag har gått in i v.23 och underligt nog så verkar min mage krympa lite för tillfället. Iaf så kan jag knäppa mina jeans igen.
Den 10:e augusti är Ludmila tillbaka från sin semester så då ska jag ringa och boka ett nytt UL. Då ska mamma få följa med också :)


Kommentarer
Malin

Nästa gång ni drar upp dit få ni ringa så hakar vi på...Leo kan få lära Iwar lite hur djuren låter å så ;)

2009-08-05 @ 00:43:55
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/malin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0