Syskonkärlek

Leo älskar sin Ouujaa  (Nora) :)

 

Problemet är väl bara att han är lite väl häftig i sina känsloyttringar och han har svårt att förstå att man måste vara väldigt försiktig med en liten bebis.

Han älskar att lägga sig över henne och krama henne och klappa på henne, att hålla i hennes små fötter osv.

 

Det är mycket "min!" nu....allt är "MIN!!!"

Min napp, min vagga, min Ouuja, min mobil, min mamma osv, men det hör väl åldern till antar jag.

Så småningom går det väl över (hoppas jag).

 

 

Något är galet med mig iaf. Igår började jag frysa som en tok och till slut tog jag och kollade tempen bara för att få bekräftat att jag INTE hade feber. Men det hade jag - 39,3!

Tog 2 alvedon och då sjönk den till 38,2 men sedan så steg den till 39,3 igen.

Imorse hade jag 38,5 så jag antar att den lär stiga under dagen igen....skitjobbigt! Man undrar ju vad det beror på också. Mjölkstockning tror jag inte eftersom jag inte har ont i brösten, infektion i livmodern tror jag inte heller på eftersom jag inte har ont i magen.

Jag pratade med BBH idag och dom bad mig avvakta tills imorgon. Om jag fortfarande har feber då så får jag komma in och ta lite prover.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0