Älskade orm

Leo har en favoritleksak. Ormen. Den vita lurviga ormen som faktiskt var min när jag var liten.
Den har nu Leo övertagit och han fullkomligen älskar den.

Han bär på den. Han pratar med den. Han gosar med den, Han sitter på golvet och snurrar runt med den.
Om man frågar: "Vart är ormen?" så spanar han runt och när han ser den så skrattar han och säger: "Där!"

Allt är bra sålänge ormen är med :)







Just ja! Var ju på intervju idag. Det kändes som om det gick bra, men det innebär ju inte att dom inte hittar någon som passar bättre.
Fick veta att det var över 200 pers som hade sökt tjänsten, så jag får vara glad över att jag lyckades ta mig till intervju. Skulle verkligen vilja ha det här jobbet....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0