Leo liten går mer och mer

Nytt rekord är 9 steg :)
Det är vingligt och han vill gå FORT, men det går bättre och bättre hela tiden.

Här kommer några bilder...










Vi var ner till Leos farmor och farfar nu på kvällen - passar på att hälsa på när Iwar och Wille var där :)
Iwar tyckte att Leo var jättejobbig! Leo stal hela tiden dom leksaker som Iwar ville ha och då blev det tårar. Och sen blev Leo tjurig när jag tog av honom leksakerna och gav tillbaka dom till Iwar. Mammas tjurpojk...
Dessutom så tyckte Iwar att Leo var lite för närgången när han kom gående och skulle liksom ta stöd mot Iwar. Det tror jag det - man blir ju nervös när man ser en ostadig kille komma stapplande emot en!

Vi såg inte så mycket av Wille eftersom han satt och spelade dataspel, men vi hann säga hej iaf innan vi gick :)

Imorrn blir det mammafika! Hurra!



Kommentarer
pappa magnus kusin Sara

Vad duktig du är leo 9st det är bra det.

kämpa på snart springer du.

2009-01-25 @ 11:15:23
Anonym

Vad duktig han är! Vi måste ses o fika nåt, så småttingarna får leka lite:) Kanske hos dig eller mig?

2009-01-25 @ 20:23:21
Minxy

Men vem skrev den sista kommentaren? Om att fika? alla vet ju att "fika" är mitt mellannamn :D

2009-01-25 @ 22:01:44
Elin

Var ju jag! ;)

2009-01-26 @ 21:20:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0