På västfronten intet nytt...

...och inte här heller. Varför ska man då skriva i bloggen, undrar kanske ni?
Ja, den som ändå visste...

Skit samma.
I helgen har vi haft finbesök - min bror och hans lilla famlj kom upp och hälsade på! Det var allra första gången som vi fick träffa lille Svante, Leos nyaste kusin, och han var alldeles bedårande! (Hur kan han vara annat, han brås säkert på sin faster ;)  ). Och som den ungen sover! Värsta lyxen - han sov och sov och sov. Och däremellan var han söt :D
Jag ska se om jag hittar nån bra bild på Svantemannen att lägga upp - av någon anledning så har jag bara blöjbytesbilder på honom?

Jag tror att Leo har börjat drömma mardrömmar, eller åtminstone mer livliga drömmar. Han kan vakna upp och gallskrika, men lugnar sig så snart man går in i hans rum och stoppar om honom. Eftersom han lugnar sig av kroppskontakt så gissar jag att det inte är nattskräck iaf.


Här kommer några bilder. Det får bli en blöjbytesbild på Svante så länge.


Svantemannen!




Glader :)




Skoj att bada och skvätta!




Mamma har fixat håret på mig....




Kan lipas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0