Trötter är jag idag...

Bra dag idag!
Onsdag betyder mammafika och det är ju alltid kul.
Jag och Leo åkte hem till Susanne (och Hannah) vid 10-tiden och blev bjudna på lunch. Sedan lämnade jag Leo där medan jag for ner till VC. Har haft glassplitter i foten ett tag och det börjar göra ont, så nu vill jag ha ut det.
När jag kom tillbaka till Susanne så hade Kristina och Ivar dykt upp. Susanne bakade en ljuuuvlig kladdkaka (jag åt alldeles för mycket) och barnen lekte.

På eftermiddagen har vi busat med Leo, Mange har kopplat in dom nya högtalarna han köpte idag och efter att jag nattat Leo har jag suttit framför datorn.

Känner mig trött och lite slut i ryggen. Ska nog ta mig en dusch om ett tag...måste bara slita mig från datorn.

Dagens dos av Leo kommer här:


Såhär ser han ut på morgonen - vattenflaska och snuttefilt i högsta hugg




Leker i lådan :)








Tvättkorgen är skoj - för att inte tala om pappas strumpor!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0