Inte tid att blogga!

Nej, jag har verkligen inte tid idag - men lite ska jag väl hinna? :)

Mange och Leo var på BVC idag (öppna mottagningen) för att väga och mäta Leo samt skaffa nya AD-droppar (numera bara D-droppar). Snopet när det visade sig att det var inställt idag och man fick bara väga bebben själv och skriva upp vikten på ett papper och lämna in. Ingen mätning och inga D-droppar :(
Leo vägde iaf 10180 g så nu är han över 10-kilossträcket!
Mange och Leo får hur som helst gå tillbaka en annan torsdag och mäta och ficka D-droppar.

Nu sover äntligen Leo. Jag ska packa allt vi ska ha med oss till Sthlm och sen ska jag städa. Det ser ut som ett bombnedslag här hemma och så blir det ju när man har en liten vilde som ska dra fram precis allt :)


Kommentarer
Malin

Absolut kan han de =)

2009-05-18 @ 17:59:13
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/malin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0