Fan för dessa förkylningar!

Åh vad trött jag blir, på mindre än 3 månader har jag haft 3 dunderförkylningar.
Igår på eftermiddagen så var jag så otroligt matt i kroppen, orkade knappt resa mig efter att jag gett Leo middag.
Senare på kvällen upptäckte jag att det började svida i halsen på ett otäckt bekant sätt....
Och inatt när jag hämtade Leo vid 3-tiden så var huvudvärken och halsontet ett faktum *suck*

Har en viktig kurs på jobbet på onsdags om jag MÅSTE gå på, så idag var jag hemma och försökte kurera mig.
Får se om jag blir hemma imorrn också....mår jag bättre så går jag men är det samma som idag blir jag hemma!

Trots huvudvärk, halsont, nästäppa och matthet släpade jag mig ut i trädgården för att ta reda på det sista av årets skörd innan frosten tar allt.


Morötter (passade bra till middagen idag - fiskpinnar, morötter, spenat och makaroner)




Tog även in de sista rosenknopparna så dom slipper dö där ute...

 

Nu ska jag bara härda ut 30 minuter till, sen är det dags att lägga Leo och sen kan jag få sova själv.....


Kommentarer
Petra

Krya på dej!!

2009-10-06 @ 21:28:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0