Vecka 35 och 40 dagar kvar till beräknat datum


Du är på dag 240 av 280. (85,7%).
Du är i vecka 35.
Du har gått 34 fulla veckor och 1 full dag (v34+1).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Fre 4 dec 2009
Du har 40 dagar kvar till beräknad förlossning.


Magen i egen hög person:

 

 

Ja, som man kan se så växer Bönan för fullt där inne ;)

Jag har ett sånt ENORMT sug efter att julpynta! Vi har ju kommit överrens om att det ska vara pyntat och klart tills hon kommer, så i mitten av november ska vi ha fått upp alla julgardiner mm. Det enda vi ska vänta med är att sätta upp granen och klä den - det kan vi gott göra när hon sover nån gång.

 

Men alltså - julpynta. Städa. Boa. Ojojoj, jag blir irriterad varje dag över att de är så ostädat här hemma. Dessutom har jag börjat få JOBBIG foglossning så jag rör mig ju som en fet anka :(

Jag har iaf köpt en jullöpare som jag ska brodera något juligt på. Jobbar ju nämligen min sista vecka nu till veckan och efter det ska jag bara vara hemma och viiiila. Iaf vissa dagar - Leo kommer vara 15 timmar/vecka på dagis och förmodligen blir det tisdag - torsdag, vilket innebär att han får långhelg med mamma (fredag - måndag).

Men så snart det är tisdag så ska jag hem till min mamma och brodera/handarbeta med henne medan Leo är på dagis. Mysigt!


Leo och Mange myser i soffan
(som numera är såld! Vi väntar på vår nya soffa som ska komma i veckan!)




Leo håller föredrag för alla nallar och gosedjur





Kommentarer
Chrizzy

Kikade in en sväng här i din blogg.

Åå det är ju inte så långt kvar för dig nu! Så spännande! Leo är ju en riktig liten sötnos, och snart storebror! Smart att julpynta tidigare så allt i princip är klart då lillan anländer. Kram/ Chrizzy (från FL-tråden)

2009-10-25 @ 16:54:28
URL: http://chrizzysmycken.blogg.se/
Malin

Lill sötisen !!! :) (Nu syftar ja inte på Magnus alltså hahaha)

2009-11-01 @ 14:34:38
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/malin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0