Pocketfodral

Jag som skulle lägga mig tidigt och inte sy ett enda stygn för att skona min rygg - jag började fnula på med ett pocketfodral av alla saker. Så kan det gå.

Först gick det jättebra. Sen skitdåligt. Och till slut blev det ok :)
Jag avskyr dock när mina projekt går från "Hej symaskin" till "Hej sprättkniv"....

Nu kan de ju tyckas överdrivet att börja vålda på med sprättkniven för ett ynka pocketfodral, men det är ju så lite kvar av det häftiga gamla tyget, så jag vill liksom inte låta något gå till spillo.


Härliga knallrosa retrotyg och brunt kantband. Kanske mamma kan tänkas vilja ha den?







Kommentarer
Kristina

Åh! Skulle jag kunna få beställa ett sånt där till Jonas syster. SKulle passa så bra till en present! Vadtar du för ett fodral? :) KRAM!

2010-04-17 @ 19:30:29
URL: http://kikinas.blogg.se/
Sara (Minxy)

Självklart kan pocketfodral beställas :)

Jag facebook:ar dig om priset.

2010-04-17 @ 22:22:30
Kerstin

Vad FINT! Är inte A-M sugen på fodralet så är jag definitivt det! Jättefin present till henne! :-D

2010-04-18 @ 15:37:34
URL: http://www.kronbruden.se
Sara (Minxy)

Kerstin: Tack! Det var lätt att sy och rätt roligt också - förutom då jag upptäckte en miss som gjorde att jag var tvungen att sprätta bort HELA kantbandet och sy om det igen....



Jag lär nog göra flera, så du kan nog också få en :)

2010-04-18 @ 20:26:45
Heidi

Hej!



Säljer du pocketfodral också? Jag skulle vara intresserad av två stycken! Hur mycket kostar de isåfall?



Hälsningar Heidi

2010-05-24 @ 17:35:40
URL: http://heidiaregger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0