Poppis tröja :)

Fordonströjan är uppskattad av Leo iaf :)
Imorse visade jag den för honom så snart han vaknat och på en gång log han med hela ansiktet och sa "Min, miiiiiiin!" och pekade på sitt huvud och menade att vi skulle sätta på honom tröjan.

Sånt värmer ett sygalet mammahjärta! :D





Och sedan skulle byxorna också på såklart :)



Men vilken miss! När han har byxorna (eller overallen) på sig så ser man ju inte själva trycket på tröjan!
Jag måste alltså göra en till tröja, fast tvärtom - mönster på ärmarna och enfärgad kropp :)


Kommentarer
Malin

haha..vill ju inte göra nån gratis reklam ;) Men ja ska lägga ut produkten senare.

Fordonströjan blev riktigt fin !! Duktig du é

2010-04-23 @ 08:43:17
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/
Kristina

Säljer du en tröja med det där fordonsmönstret? :)

Så underbart fin!

2010-04-23 @ 09:47:43
URL: http://kikinas.blogg.se/
Sara (Minxy)

Malin: Ja du får göra det :) Jag vill också hitta bra produkter!

Kristina: Japp, det kan jag göra, du får se hur den ser ut idag när vi kommer :) Så får vi bestämma om du vill ha några ändringar.

2010-04-23 @ 09:53:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0