Leo sjuk igen

Inatt vaknade Leo 03:00 och jag kände på en gång att han hade feber, men eftersom han somnade om relativt lätt så kollade jag inte tempen just då.
Sedan vaknade han igen 04:00 och då tog jag upp honom, kollade tempen (bara 38,6), bytte blöja och lät honom vara utan pyjamas. Sen fick han välling och sova i vår säng resten av natten.

När Mange klev upp för att åka till jobbet (06:00) ville Leo inte alls sova mer, så vi klev också upp då. Tempen var då 39,4.
Klockan 10:30 var tempen uppe i 39,8 och då hade han varit jätteslö hela förmiddagen, ville inte äta gröt och låg bara och sov på min mage, så då fick han två alvedon.

Efter alvedonen var han pigg i ca 1 timme och tempen gick ner till 38,7, men sen blev han slö och gnällig igen.
Stackars mammas älskling :(


Han har förresten varit superduktig med pottan de senaste 3 dagarna!
Första dagen kissade han 2 ggr/pottan, andra dagen 3 gg och tredje dagen 4 ggr :)
Till och med idag, när han har varit sjuk, har han kissat 2 ggr på pottan. Pussunge :)
Bajsat på pottan har han gjort då och då från att han var 8 månader, men kissa på pottan är helt nytt.


Här kommer lite bilder på sjuklingen.



Såhär såg han ut innan han fick alvedon





,,,och såhär såg han ut ca 30 minuter efter alvedonen





När man fått alvedon är man glad :)





Sen när den slutat verka ser man ut såhär igen :(




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0