Mammorna festar!

Jag och tjejerna i mammagruppen (en en hel del andra tjejer) var ut på krogen igår!
Först var vi på förfest där vi roade oss med diverse fjortisgrejer, t.ex. "Jag har aldrig"-leken och olika supspel,
Sedan gick vi ut på krogen - först försökte vi med Oscar men efter 30 minuter i kö så gav vi upp och då blev det Irishpub och O'learys i snabb följd.

Som alltid var det roligare på förfesten! Jag ska sluta gå på krogen. Punkt slut. Nu är det bara husfester som gäller för mig.

Idag hade vi kombinerat mammafika och bakismat. Vi träffades hemma hos Kristina och beställde pizza och hamburgare. Gott!

Bilder på Leo kommer här. Han går mer och mer för varje dag, det är helt otroligt vad mycket han går nu!


Leo åker lite bil




Grodan fick också åka bil




Värsta pianisten



Kommentarer
Elin

Storkillen :) ..på lördag kanske vi kan fika? Kram

2009-02-02 @ 17:21:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0