Denna överväldigande kärlek.

Jag kom att tänka på en sak idag när jag var ensam hemma och bara längtade efter Mange och Leo.

Vilken otrolig KÄRLEK man känner för sitt barn! Det är ju sjukt - bara tanken på att det skulle hände något med Leo (och Mange såklart) gör att jag får gåshud och mår fysiskt illa. Man får liksom svälja ner den där klumpen i halsen så man inte kräks av bara tanken...

Nog för att Leo är rätt så billig ibland (bortskänkes faktiskt varje helgmorgon då han vaknar 06:00!), men ändå saknar man honom något enormt så snart man varit ifrån honom i några timmar.

Snart kommer dom hem iaf...och då ska mina älsklingar få pussar i massor!



Mammas älskling!





Leo och hans kusin Iwar.
Ser ut som om Iwar ätit lunch? :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0