Så otroligt trött

För andra dagen i rad vaknade Leo 04:30. Jag får lite ångest när jag tänker på att detta kan vara hans nya morgontid - han är ju skitpigg och glad där vid 04:30! Det är inte jag...

För att jag ska få 8 timmars sömn så måste jag alltså sova klockan 20:30 och hur kul känns det? Då får jag ju aldrig träffa Mange :-(

Jaja, jag hoppas (än en gång) att det bara är en väldigt tillfällig fas och att han kommer sova till 07:30 imorgon.

Leo fick bada idag - gud vad han älskar det!  När man slår på badvattnet så vill han hoppa i på en gång och han blir skitsur när man går därifrån (han fattar ju inte att man måste vänta lite så det blir nåt vatten i karet).

Leo och jag i badet


Badankan fick också bada med oss idag :)

Blev för övrigt ingen simning idag! Mange och Lasse kör upp en del möbler till stugan :(  Men imorrn - då jäklar! Då är det både mammafika och simning!


Kommentarer
Kristina

Imorgon MÅSTE vi röra på hmm... fläsket :)

Nää nå sånt har vi inte va??? :)

2008-11-17 @ 21:42:36
URL: http://kikinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0