Mammafika

Idag var det återigen dags för mammafika - äntligen!
Nu måste vi komma igång så att vi träffas minst 1 gång i veckan som tidigare, jag (och Leo) har ju saknat alla mammor och alla bebisar otroligt mycket!

Idag var vi hemma hos oss. Jag bjöd på en väldigt tråkig lunch - BlåBand soppa på påse. Men sedan bättrade jag mig genom att sno ihop en äppelpaj :)

Leo gick 4 steg nu ikväll! Jag försökte få honom att göra om det så att jag kunde filma honom, men det gick inte. Kanske hinner filma imorrn (om han gör det igen).

Här kommer lite bilder på dagens bebisar (som inte är några bebisar snart - dom är så stora nu!)


Ivar kollar in vår byrå i hallen

.


Hannah har hittat en boll




Leo i lådan




Senare på kvällen var Leo jättetrött (han hade bara sovit ca 30 minuter på hela dagen) och då såg han ut såhär:



Mammas fispropp :)

Imorrn ska jag och min barndomskompis Lumpis ut till Birsta och shoppa lite.Skoj!


Kommentarer
Malin

Ahh då förstår ja, han ha ju ändå fortfarande nå månader på sig att ha den hehe



Oh, 4 steg, snart springer han ska du se :op

2009-01-20 @ 23:59:57
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/malin
Lumpis

kul att ses idag... tänkte bara lämna ett litet avtryck så du ser att jag varit här... slutsmyget! =)

2009-01-21 @ 21:28:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0