Lyxigt värre

Idag tog Mange med sig Leo upp till stugan så jag fick tid för mig själv här hemma.
Jag passade på att så lite morötter, baka muffins och plocka upp lite (men inte mycket) leksaker.

Nu sitter jag här och bara njuter.
Ensam. Läser en bok (för övrigt Harry Potter och fången från Azkaban). Äter nygräddade chokladmuffins. Dricker läskande iste.
Såhär borde varje lördagsförmiddag vara! :D

Min första jobbarvecka gick bra. Från andra dagen skötte jag växeln själv, jag har börjat få kläm på rutinerna och jag har bekantat mig med affärssystemet.
Det enda som var jobbigt var väl att jag inte fick vara med Leo - i över ett år har jag varit med honom VARJE DAG! Att helt plötsligt inte få se honom förrän ca 17:30 är lite jobbigt, men det går.

Leo har fått sin dagisplats förresten! Den 3:e augusti börjar han på Hemmanets förskola. Då får Mange skola in honom :)

Nu ska jag fortsätta läsa, äta muffins och dricka iste. Så det så!


Kommentarer
Linda

Hej nu har jag skaffat mig en användare på fl, finns ju otroligt bra info där...blev helt lyrisk..Men det var lite svårt och krångligt..måste sätta mig in i hur det fungerar....

Jag heter Lsedin med stort L.

hittade dig och Petra, skall ge mig på jakt och se om det är fler man känner till...

Kram kram...din lilla lyckans måbraare :)

2009-05-05 @ 22:31:38
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com
Linda

hej hej

2009-05-05 @ 22:33:15
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com
Linda

Hej svejs!! Ja jättebusigt!! ;) Varit helt salig hela dagen så man blir lite borta ;) Suttit och stirrat på den där söta lilla bilden.

Dessutom har jag orkat med ett kalas...men jag har nog tjatat sönder allas öron :) Det var en mäktig upplevelse och super spännande ;) Tyvärr kunde de inte se....

kram kram

2009-05-07 @ 22:23:49
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com
Malin

Ser att du är lika duktig som ja på att uppdatera just nu ;)

2009-05-12 @ 08:31:21
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/malin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0