Jubel och klang!

Vilken dag detta var, rent symässigt sett.

Dels så kom mitt turkosa fordonstyg idag!



Jättefint och känns bra - det ska bland annat bli en tröja till Leo :) Jag visade honom tyget och sa att mamma skulle sy en tröja åt honom i det. Han ville att jag skulle sy den på en gång! Ville INTE lägga bort tyget, började gråta när jag sa att vi måste tvätta det mm. Lillfisen min :)
Fordonstyget kommer från mjukatyger.se och finns i många fina färger!

Inte nog med det - min snälla svägerska Kerstin lånar ut en av sina Ottobretidningar till mig, så nu har jag en hel hög nya mönster att prova på. Hurra!

Sydde ett par "hängselbyxor" till Nora av spillbitar, inspirerad av KokaLal. Det var min sista snutt lila velour som gick åt, så det är tur att jag ska på Ohlssons tyger imorgon... ;)

Såhär blev dom iaf.


Jag ville ha en ganska tight passform upptill, men mer pös nere i byxbenen. Får tänka på det nästa gång.
Dom är hur som helst lite för stora för henne - jag gissar att dom kommer sitta bra när hon drar stl 74 ungefär.

Nu är klockan över 12 igen och det är dags för sängen. Till hösten röstar jag på det parti som inför fler timmar på dygnet! ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0