Lite familjebilder

Ikväll har jag, hör och häpna, inte sytt något.
Istället har jag kollat igenom gamla fotoalbum (digitala) och förundrats över att Leo faktiskt en gång var lika liten som Nora.

Insåg också att jag har glömt att lägga ut några bilder som är tagna relativt nyligen, så nu kommer dom...


Nora älskar verkligen att känna på Manges stubb när hon är lite sömnig...då kan hon sitta och mysa länge med sina små tassar vid hans haka :)




Nora ser lite...förvånad ut :)




Världens snällaste storebror har både lånat ut sin matstol och visar henne dessutom
det högt skattade legot!

Men hon fick inte känna på legot. Bara hålla lite i burken :)





Kommentarer
Malin

Hör att du har lika mkt som mig för dig ikväll..hehe :) Hur gick de me Magnus kläder då ?!! Kom han iväg som tänkt el blev de andra plander ?

2010-04-11 @ 00:31:49
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/
Sara (Minxy)

Malin: Jodå, han gick som Farbror Bosse. Såg riktigt illa ut :D

Lägger upp en "vacker" bild, så alla får ta del av hur fin han var...

2010-04-11 @ 07:15:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0