Sötprupparna mina

Goa ungar! Dom är härliga för det mesta, även om Leos "Nej" och allmänna trotstendenser kan få mig lite lack emellanåt.


Nu ska polisbilen fickparkera mellan rallybilarna....stor koncentration!

 

 

Idag kom en överlycklig Leo springande emot mig och skrek "Kikka!" (kyrka)
och höll fram den här skapelsen.

Jao....den kanske ser lite ut som en kyrka. Eller? :D




Nora kämpar på med att krypa. Jag har inte fått någon bra bild på det, men hon lyckas iaf ta sig upp på alla 4 och sen dråsar hon ner igen.  Usch vad fort det går.... :(



Mina namnlappar kom idag! Ska sy en ny väska och märka den med mitt alldeles egna märke. Tufft! :)


Kommentarer
Kerstin

Haha! Bra rumpa!

2010-04-16 @ 21:14:56
URL: http://www.kronbruden.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0