Trött och barnledig :)



Idag ska Leo sova hos min mamma...vi är alltså barnlediga tills imorgon eftermiddag då vi sak hämta honom igen :)
Nora ska få sova i Leos rum - hon verkar alltid störas lite av att sova i samma rum som oss eftersom hon vaknar ibland när vi går och lägger oss.

Syster och anders var här idag och grillade med oss. Jesus vad gott det var! Och usch vad mycket jag åt... *rap*
Orkar inte skriva nåt inlägg egentligen, så jag bjussar på några bilder istället.


Leo när han hade feber förra veckan



Leo och Iwar redo för en båttur uppe i stugan :)




Pojkarna sitter på ljugarbänken (pallen) och drar fiskehistorier...  :)



Iwar!



Festis till alla



Leker i bäcken. Leo försöker äta vatten från en flugsmälla. Dömt att misslyckas.





Kommentarer
Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

God morgon :D

Vad händer i helgen idag då? :D

2010-06-05 @ 10:22:06
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0