Otroligt fina brudsmycken!

Det är ju nästan så man vill gifta sig bara för att få chansen att bära en av Kerstins vackra brudkronor!
Kerstin är gift med min bror och hon är en hejjare på att pyssla och vara kreativ. Hon tillverkar brudsmycken, stickar och syr kläder, bakar underbara tårtor som dekoreras på allahanda vis och mycket annat.
Kolla in på hennes hemsida och sedan kan ni börja bearbeta era sambosar - någon gång i framtiden kanske just DU kommer bära en brudkrona tillverkad av Kerstin Kallin?


Själv försöker jag spara pengar för tillfället, så jag vågar inte lämna hemmet....om jag åker in till stan eller till Birsta blir det bara massa onödiga saker köpta, så därför sitter jag still.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0