Nora 6 månader!

Lilla gumman, redan är hon 6 månader. Det är galet vad man vänjer sig fort - det känns som om hon alltid funnits hos oss :)



Idag shoppade jag loss rejält inne i stan. Jag hade en lång lista på saker som skulle handlas. Mest var det såklart kläder till barnen men det fanns faktiskt ett par mysbyxor till mig med på listan också. Självklart så var det just mina byxor som inte blev handlade, så det får bli en annan dag.

Här visar Leo upp en del av sina nya kläder. Ny tröja, ny vindjacka, nya vindbyxor, nya strumpor och en supersöt ryggsäck med barbapappa på! "Mina väscha" som Leo säger (min väska).



Kommentarer
Malin

Åh..vart kommer den jackan från ?! ;) Jätte fin juh

2010-05-25 @ 22:11:22
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0