Tröttare än alla andra...

Ja, just nu känner jag mig så TRÖTT!

Nora har börjat med en ny rutin som innebär att hon vaknar 04:00!  Vad är det för jäkla tid att vakna på?? Det är ju för fan NATT då!
Hon vägrar somna om och jag vägrar kliva upp, så vi ligger där och stör oss på varandra i sängen till 06:00 då jag brukar ge upp och masa mig upp ur sängen.

Leo har förmodligen åkt på magsjuka också. Det går magsjuka på dagis och idag har vi bytt 7 bajsblöjor på 4-5 timmar....

Morgondagen ser alltså ljus ut. Leo sjuk och gnällig/klängig, Nora vaken vid 04, jag trött som ett as hela dagen.

Sweet!
Klockan är iaf snart 22:00 så jag måste slänga mig i sängen. Om jag somnar på en gång kommer jag iaf få 6 timmars ständigt avbruten sömn eftersom Nora ammar klockan 00:00, 02:00, 04:00 och sedan ammar hela tiden fram till 06:00 eftersom jag (dum som jag är) tror att det ska få henne att somna om :)

Godnatt!


Nora i hoppgungan :)

 

Leo använder skohornet för att ta på sig mammas skor... :)



Kommentarer
Kristina

Där var Nora grymt lik dig Sara :)

2010-05-06 @ 12:23:31
URL: http://kikinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0