Länge sedan sist

Oj, nu var det länge sedan jag skrev nåt.
Dels så beror det på att jag inte har tid. Jag jobbar, kommer hem, äter middag, umgås med familjen, duschar, läser och somnar.
Dels så beror det på att jag inte har nåt så värst upphetsande att skriva om :)

Dagarna rullar på. Nora har fyllt 1 år. Min lilla bebis! :( Som inte är så liten längre....hon säger mamma och pappa, hej hej, ajaj, vinkar, klappar händer, springer mer än hon går, förstår att hon ska backa ner från soffan och om 1 månad ska hon börja på dagis.... :(

Leo har börjat bita Nora. Hittills har det hänt två gånger och det blir fula röda märken som efter några dagar övergår till fula blåmärken :( Han VET att man inte får bitas, men när hon förstör något han byggt då slår det  bara slint och han försöker bita henne. Vi försöker vara med dom hela tiden, men det är så lätt hänt att Nora går in till Leo medan jag eller Mange är upptagna med mat eller så...och då smäller det.

Jaja, det går väl över.

Jag har förresten fått min iPhone4! Jag är väldigt nöjd - det är en väldigt rolig leksak :)



Nora ute och går med sin handväska :)




Lycklig Leo :)




Mammas guldlock. Till helgen ska lockarna bort (om vi bara hittar en frisör som har tid)




Jag och Leo bakade pepparkakor en kväll och självklart fick han ha förkläde :)



Kommentarer
Eva Andersson

Hej! Såg att du har en husqvarna esmerald, jag funderar på att köpa en sån. Jag undrar om den klarar att sy i jeans med jeanstråd(fålla upp)?

Allt du har sytt ser ju jätteproffsigt ut. Jag hittar inte hågra bra test, bara försäljningsargument så det vore toppen om du ville ta dig tid o säga vad du tycker. Tack på förhand. MVH

Eva hakentorpetattelia.com

2010-12-06 @ 18:48:38
Sara

Eva: Tack! Jodå, jag är väldigt nöjd med min Husqvarna. Just jeans är jag kanske inte riktigt rätt person att svara på - det enda jag gör med jeans är att laga dom och DET pallar den iaf, men det gör jag med vanlig sytråd.

Som hobbysymaskin är den toppen, den gör allt jag vill och lite till :)

Hoppas du hittar rätt symaskin!

2010-12-06 @ 21:41:57
URL: http://minxy.blogg.se/
Eva

Hej tusen tack för svaret!! Alltid bättre att höra med någon som har provat. Kan konstatera att det blir en sån i julklapp men jag lär aldrig sy lika fint som du!!

Ha det bra med hela familjen i jul!!

Eva

2010-12-07 @ 07:58:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0