Snart jul!

Det drar ihop sig  - snart är det jul igen! :)

Just idag är det 14 dagar kvar till jul och vi har handlat alla julklappar. Nu återstår bara att slå in dom, fixa julmat, städa, julpynta, baka och säkert en massa andra saker som jag förtränger just nu.

Vi har sjukstuga (igen) här hemma.
Jag har en sån där segdragen smygförkylning. I över en vecka har jag haft snuva och nästäppa, ont i halsen på morgonen och kvällen, lock för öronen och huvudvärk.
Leo hade feber förra helgen och dras med snuva och en otäck hosta.
Nora var frisk förra helgen, men idag har hon 40 graders feber, snoret rinner hela tiden och hon vill inte äta :(
Stackars mina små älsklingar.

Jag ska nog in till jobbet och arbeta lite imorgon. Övertid är det nu eftersom alla i hela Sverige vill ha sina pengar utbetalda innan jul.

Vi har klippt håret på Leopold! Såhär blev det :)




Nora somnade i soffan efter morgonvällingen




Nora och Leo spelar och dansar :)




Leo och Iwar kör med bilbana!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0