Längtar...

Åh vad jag längtar tills vi kan flytta in i vårt nya hus...

Handpenningen är betald och vi måste flytta in senast den sista september.
Säljarna håller på att flytta ut nu i dagarna och dom säger att dom bara är tacksamma om vi kan flytta in tidigare än beräknat. Ja gärna för oss - bara vi får vårt eget hus sålt så!

Vårt eget hus ja - idag kom det ut på Hemnet :) Roligt att se sitt hus ligga där med bilder och beskrivning! Det har legat ute en dag och hittills har lite drygt 300 personer tittat på det. Hoppas många av dom vill komma på visningen den 25 juli och hoppas dessutom att många vill buda på det! :)

Vi var och hälsade på i nya huset idag en sväng. Både mina föräldrar och Manges föräldrar var med oss eftersom dom också ville se huset. Det är lika fint som jag minns det! Älskar huset och säljarna är så trevliga som låter oss komma och titta och drömma :)  Faktum är att när vi var nere i tvättstugan så nämnde jag att jag ville skaffa en mangel (har man en stoooor tvättstuga så bör man ju utnyttja utrymmet) och då frågade Anders (säljaren) om jag ville ha deras mangel! Dom hade en som aldrig blivit använd och som bara tog plats i ett förråd. Vilken flax! :D

Klockan närmar sig midnatt och jag är sjukt trött. Eftersom vi alla har semester så tar jag och Mange sovmorgon varannan dag och imorgon är det min tur :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0