Lördag = jobba övertid + träna

Ny dag, nämligen lördag!
 
Det har gått typ ett år sedan jag bloggade sist. Det här är bara ett försök för att se om jag har intresset att blogga över huvud taget...
 
Lördag alltså. Ska jobba 8-15, sen träna 16-17. Blir bra det...måste komma ihåg att ta med mig nåt att trycka som middag innan träningen bara.
 
har träningsvärk i lår och rumpa sedan jag och Mange körde skivstången nere i källaren i torsdags. Bävar lite inför skivstångspasset senare idag, men det ska nog gå bra. Ont ska med ont fördrivas heter det väl?!
 
Är osannolikt trött just nu. Somnade vid midnatt och Nora väckte mig 05:15 då hon tyckte det var dags att stiga upp. Not so pigg med andra ord...
 
 


Kommentarer
mikaelaMikaela

Kul att du har börjat blogga igen, sparat den som " favoriter" och tänkte att du kanske börjar någon dag igen :) vi följdes åt på familjeliv när vi väntade våra första barn, Mia888 hette jag där. Nu har jag två döttrar och känner absolut att jag är färdig med barnafödandet :)
Som sagt, kul att läsa om dig och familjen igen! Kram

Svar: Hej Mikaela, vad kul att jag fortfarande har en läsare!Jag känner som du, jag är nöjd med två barn och känner inget sug efter en tredje.
Hoppas allt är bra
/Sara
Minxy

2013-01-20 @ 18:24:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0