Halvslö lördag

Jag och Leo for in till stan idag för att luncha med Elin och Emilia. Emilia har blivit så stor! Och hon kastar slängkyssar till oss *s* Gullunge :)

Idag var det ju dags för mitt efterlängtade GODIS. 200 g godis - det tog slut på mindre än 20 minuter *suck*
Jaja - sånt är livet. Jag får ju äta pistagenötter istället.

Världens duktigaste Leo somnade 19:00 och sover så gott i sin säng. Klockan är snart 00:00 och han har inte vaknat en enda gång hittills! Helt otroligt. Han som brukar vakna 1 gång/timmen och vara ledsen för att han tappat nappen.

Mange har somnat på soffan bredvid mig. Tror jag ska stänga ner både tv och dator och försöka släpa med mig Mange till sängen. Imorrn ska vi en sväng till IKEA så vi måste ju vara utsövda!


Kommentarer
Loo - Veckansblogg ?

Godnatt! hoppas du sover gott :D

2008-11-15 @ 23:52:34
URL: http://loem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0