Sugen på goooodis!

Idag simmade jag och Kristina 1 km! Bra jobbat :)

Jag är så sjukt sugen på godis. Längtar till lördag....då ska jag få äta hela 200 g.
Försöker hålla ner suget med en mango och en kopp te.

Jag vill simma varje dag! Det är konstigt hur skönt det är. Mycket beror väl på att man får komma hemifrån också...bara rå om sig själv. Och då får Mange och Leo lite kvalitetstid också :)

Imorrn ska jag till BVC föt att mäta och väga LeoLiten. Jag gissar på ca 8900 g, men när Mange och hans pappa vägde Leo på vågen hemma så fick dom det till 9100g. Mmm....vi får väl se.


Kommentarer
Kristina

Jag blev också grymt sugen på godis igårkväll när jag kom hem. Men det blev te i soffan och nu är godissuget borta! Jag vill också simma varje dag och nu måste jag vänta ändå till på söndag :(

2008-11-13 @ 08:07:23
URL: http://kikinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0