Bio ikväll

8-månaderskontrollen avklarad och Leo var 72 cm och vägde 8445 g.
Han kanade ner lite till på kurvan för vikt, men BVC-sköterskan säger att det är helt ok. Men hon tycker jag ska fortsätta nattamma i 1 månad till ungefär och dessutom börja med två lagade mål mat om dagen.
Han använder pincettgreppet på små saker och kryper bra, så allt såg så bra ut :)

Idag är jag, Mange och Leo bjudna till min mamma på middag. På kvällen ska Mange och Leo åka hem och jag och mamma ska gå på bio. Lyx!



Kommentarer
Petra

Hej Sara!

Vad roligt att du börjat blogga!!

Vad stor han blivit Leo, sötis.

Hoppas allt är bra med er!

Med oss är det bara bra måste träffas nåt!

ha det!!

2008-10-19 @ 16:53:20
URL: http://pelinn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0