Duktig

08:00: Vaknar. Inser att det är den 20:e. Barnbidrag. Pengar. Det var banne mig på tiden!
13:00: På väg hem från Birsta, Pengarna slut. Som vanligt.

Köpte iofs bara nödvändiga saker. Miniderm och Resorb till Leo, baddräkt till mig, sockiplast till Leo, nappar till Leo och lite annat smått och gott. Dessutom vann jag en auktion på Tradera idag, så med lite tur får jag en bärsjal (ringsjal) inom 2-3 dagar!

På kvällen for jag och Kristina till simhallen här i Kvissleby. Eftersom det var första gången så ville vi inte ta ut oss fullständigt, så vi nöjde oss med 24 längder (600 m). Vi var fullständigt utpumpade ändå. Katastrofal kondis *suck*
Men nu ska vi simma två eller tre dagar i veckan! Tisdagar, torsdagar och söndagar. Hejja oss!

Har inte hunnit tagit nån bild idag, så....vi tar väl en gammal bild nu igen.

Leo glad


Kommentarer
Kristina

Ja hejja oss!

Gud så duktig vi var!!!

Längtar till nästa träning!

2008-10-21 @ 07:29:23
URL: http://kikinas.blogg.se/
Malin

Oj, va duktig ni är. :o)

2008-10-21 @ 09:34:13
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/malin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0