Kökssoffa!

Vi är nu stolta ägare av en gammal kökssoffa!
Jag och mamma for och hämtade den ikväll och nu står den i vårt garage och väntar på att bli slipad, spacklad och målad av mig. Gruvar mig inför slipningen...det är flera lager gammal färg och div. småskdor som måste slipas bort (iaf det mesta) och det kommer ta TID.

Leo har varit lilla Herr Missnöjd idag. Gnäll och gnöl mest hela tiden. Jaja....alla har vi ju dåliga dagar...

Mange väckte oss imorse (06:00) genom att ramla i hallen på väg tillbaka till sovrummet efter ett toalettbesök. Tydligen blev han superyr, tappade balansen och kunde inte gå! Jag sprang dit och kollade så han var ok. Kände efter så han inte blödde nånstans och upptäckte att han fullkomligen dröp av kallsvett! Hela kroppen hans var helt blöt och kall. Läskigt.
Jag och Leo klev upp och Mange kröp ner i sängen igen och sov till 10:00.

Blev bjuden på middag hos svärföräldrarna idag - gott och skönt att slippa laga mat själv :)

Igår kväll var vi förresten på Elin och Richies inflyttningsfest! Jätteskoj, men vi hade ju Leo så vi var tvungna att åka hem redan 20:00. Hoppas vi kan stanna längre nästa gång :)

Bara 1 vecka kvar tills vi åker utomlands. Jippie!

Här kommer en gammal bild på Leo och Mange.
Bus


Kommentarer
Malin

Nä men jag är inte avis. Ja skulle inte alls vilja åka iväg till värmen NEJ usch !! hmmm...eller så är jag vääääldigt avis just nu. Ni skulle inte kunna packa ner mig i nån väska el så ?

2008-10-19 @ 23:28:33
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/malin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0