Onsdag

Oj, vart tog måndag och tisdag vägen?

Glömde helt av att blogga, men det innebär inte att något extra spännande har hänt eller att jag har mer att berätta om idag :p

Hade mammafika igår iaf. Skoj att sitta och snacka skit i 5 timmar med andra mammor!
På kvällen åkte jag, Mange och Leo till min syster och hennes familj. Lilla Ida har ju fyllt hela 8 år och det skulle ju firas. Hurra! Kan lägga till ännu ett "Hurra" för min systers underbara tårtor. Hurra Hurra Hurra!!!  :D

Idag ska jag nog en sväng till stan. Ska kanske träffa Pia (kollega från förra jobbet) och kaaaanske en sväng på stan (fast det betvivlar jag).

Det blir ingen bild nu - det kommer i inlägget som ska skrivas ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0