Snart lön

Tänk...imorgon är det torsdag...och sen är det fredag och det innebär PENGAR!
Känner hur det riktigt bubblar i kroppen av köplust *s*

Idag var Leo med sin farmor i 3 timmar. Dom tog en långpromenad i det fina (men blåsiga) vädret. Jag passade på att sy en bikiniöverdel, posta paketet med alla Leos gamla bebiskläder till min bror och hans fru och att läsa lite.

Här är bikiniöverdelen.



Leo och Elisabeth kom hem runt 15:00 - precis lagom för Leos mellanmål.
Såhär glad blir man om man äter mellis:


                                                                          


Förresten så fick jag sjalen idag! Den funkar jättebra, även om Leo vrider sig som en kålmask ibland - han vill ju se allt i hela världen på en gång!

Nu ska jag läsa och äte goooodis. Ska ju simma imorrn, så jag intalar mig att det är ok att äta onyttigheter :)



Kommentarer
Malin

Det är alltid tillåtet att äta godis :o)

2008-10-22 @ 21:36:55
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/malin
Kristina

Men hur syr man en bikiniöverdel??? Jag tror jag får gå på sykurs hos dig :)

2008-10-23 @ 08:20:45
URL: http://kikinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0