Tidig morgon

Natten till idag sov Leo jättedåligt. Hela natten bökade, stökade och gnällde han. Inte nog med det - han vaknade klockan 5 och vägrade somna om!  Galet.
Orsaken till att denna morgon blev okristligt tidig upptäckte jag nu på eftermiddagen. Leo har fått sin 5:e tand! Hurra för mammas (och pappas) lilla tandgnisslare!

Mange jobbar sent idag, klockan är halv nio och han är inte hemma än. Stackarn...
Fast vad säger jag, jag "jobbar" ju dygnet runt och det är ingen som tycker synd om mig ;)

Förresten så har jag varit duktig idag! Jag och Leo, Kristina och Ivar och Erika och Amanda tog en långpromenad idag. Ok, egentligen så var det två promenader med en fikapaus emellan, men det behöver man ju inte tala högt om :)
Totalt så gick vi väl ca 1h och 45 minuter.

Imorgon är det BVC-träff. Dags att prata om barnens tänder tydligen.

Här kommer en bild på mig och Leo från Kolmården i somras!
Kolmården 2008

Nu: läsa och äta pistagenötter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0