Shit...snart börjar jag jobba...

Hjälp. Imorgon är det söndag. Sen är det måndag - min första arbetsdag på drygt 14 månader!
Det ska bli kul, men samtidigt känns det nervöst. Det verkar iaf  vara ett trevligt gäng jag ska jobba med :)

De senaste dagarna har det varit STRÅLANDE väder! Så otroligt skönt med sol! Lite orättvist att det fina vädret börjar nu när Mange ska få gå hemma med Leo och jag ska börja jobba *humpf*  ;)

Leo verkar ha en ny tand på G. Det gnölas och gnälls nattetid och händerna är i munnen konstant, både dag och natt!


Lite bilder på Leo kommer här

Såhär gör Leo när man frågar vart munnen är :D





Och här är Leo på promenad i mammas skor *s*
Svårt att få en bra bild då han hade en jäkla fart!






Jobbigt med höga klackar...





Kommentarer
Malin

Åhh..så gulligt. Fina skor föresten !! Nya kanske ? =)

2009-04-25 @ 22:10:34
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/malin
Elin

Lycka till på jobbet idag :)

2009-04-27 @ 07:33:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0