Snuvig

Ja fy, jag är snuvig :( Har varit förkyld i snart 1 vecka och jag är less på det nu! Less på huvudvärken, snuvan, nästäppan, halsontet och den där känslan av att inte orka nåt.

Imorrn ska jag på intervju förresten....spännande. Skulle vilja ha det här jobbet, men vi får väl se hur det går. Håll tummarna för mig imorrn 08:30 :)

Leo går hela tiden numera. Han kryper väldigt sällan här hemma, bara går och går :) Men så fort vi är någon annanstans så blir han "bebis" igen och vill inte stå/gå, bara krypa. Mammas lilla fjant :)

Just ja! Var till BVC idag (eftersom Leo blir 1 år om 4 dagar) och mätte och vägde honom. 77 cm lång och 9505 gram tung. Det ni. 9,5 kilo!!!! Haha! :)


Det syns inte så tydligt här, men han har en fin lila bula ovanför vänstra ögonbrynet :)




Kommentarer
Anonym

vad e de för jobb? :) håller tummarna! Kram Elin

2009-02-12 @ 20:50:45
Minxy

Det är som administratör på Söderber & Partners. Dom förvaltar förmögenheter och aktieportföljer samt har rådgivning gällande liv- och pensionsförsäkringar.

2009-02-12 @ 20:54:02
Linda

Hej, skall hålla tummarna att du får jobbet...

Kram kram



Linda

2009-02-12 @ 21:31:11
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com
Saara

Vad väger en 1-åring som ligger på "normalkurvan" ungefär?





2009-02-13 @ 14:45:04
URL: http://chrystalrose.blogg.se/
Saara

Okej! Ska kolla in länken =)

2009-02-13 @ 15:27:17
URL: http://chrystalrose.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0