Nytt sovrum!

Äntligen är vårt sovrum klart!  Skönt att ha "ett helt hus" på övervåningen - nu kan vi renovera nedervåningen i snigeltakt om vi så önskar. Kök, vardagsrum, sovrum till oss och till Leo + badrum - det är allt som behövs!

Såhär blev sovrummet.
Som vanligt gör inte bilden rummet rättvisa -
så ni får alla föreställa er att det är 5 ggr snyggare än vad det ser ut på bilden.




Leo har ju hunnit bli 11 månader också!
Nej, han går inte än - han är fortfarande en liten (underbar) fegis, men det släpper nog så småningom.
Han går själv om jag håller i hans tröja bak på ryggen på honom....det är bara tryggheten han vill åt, så han KAN ju om han vill.

Här kommer en bild på godingen i egen hög person





Mange är på kurs den här veckan, så jag och Leo är alldeles ensamma *snyft*
Mamma och pappa har bjudit hem mig (och Leo såklart) på middag någon dag i veckan - det verkar som om dom tror att jag inte kan laga mat när Mange reser bort?

Just ja! Leo har åkt skoter för första gången. Han sa inte ett pip. Eller jo, när Mange nästan välte med skotern så gnölade Leo lite, men det gjorde jag med så det gör inget :)

Här är skoternissen!





Kommentarer
Linda the one and only

Halli Hallå!



Leo är alltid så söt och vilket foto face :)





Super snyggt!!! Mysigt med lite burriga förger i sovrummet. Vi har oxå svart, mysigt att sova på något sätt. Snygga möbler måste jag säga att det var, det var riktigt stilrent sovrum. Skönt att ha allt på samma plan. Tapeten påminner lite om den där silverfärgade i vardagsrummet va?? fast lite mindre mönster?? Ha,nu kom jag på att Mange är ju i Karlstad i dag och skulle visst svänga förbi på lite mat i morgon... Föresten alla bilder jag tog på nyår, skickar med dem med hem med mange, så får du se.



Kram kram



Linda

2009-01-19 @ 23:20:42
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com
Malin

Åhh, de blev ju jätte bra :)

2009-01-20 @ 01:32:33
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/malin
Malin

Varför har han inte den nya overallen. Ja vill ju se den, den är ju så otroligt snygg :)

2009-01-20 @ 09:50:05
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/malin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0