UL igår!

Igår var vi på vårt rutin-UL på sjukhuset.
Vi fick en väldigt trevlig barnmorska vid namn Elisabeth och allt såg så bra ut. Hjärtat med alla 4 kamrar, njurarna, urinblåsan, magsäcken, ansiktet osv - allt var tiptop så det känns ju skönt.

MEN - hon kunde inte se om det är en kille eller tjej :(
Vi hade ju liksom ställt in oss på att få reda på det eftersom vi fick reda på att Leo var en kille just på vårt Rutin-UL med honom, men den här bebisen ville vara hemlig.

Nu funderar jag mer och mer på om vi kanske ska låta det vara en överraskning? Jag menar - jag kommer ju bara göra ett UL till och det är i v.32 och då är det ju bara 6-10 veckor kvar tills bebisen kommer...känns lite onödigt att ta reda på könet då.

Vi blev dessutom tillbakaflyttade 4 dagar, så nytt BF-datum är den 4/12 (vilket säkert betyder att bönan kommer göra entré den 5/12 eftersom min brorson är född då och våra barn tydligen gillar att dela födelsedag med någon inom familjen).

Här är en bild på bönan iaf !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0