Första gången!

Haha, idag kräktes jag för första gången i båda mina graviditeter!
Med Leo kräktes jag inte en enda gång och med den här bebben han jag bara mått liiiite illa runt v.8-9.
Men nu kom det.
Jag och Leo hade ätit frukost och satt i soffan och kollade på tv. Helt plötsligt kände jag att jag mådde illa, men tänkte att "Jag kräks ju aldrig".
Sen tänkte jag: "Fast jag mår rätt illa faktiskt...."
Sen tänkte jag: "Undra om jag hinner till toaletten?"
Och sen sprang jag.

Jag hann! Det var på håret, men jag hann iaf. Och Leo kom stolpandes efter och sa "Mamma? Mamma? Mamma?"

Nu ska jag och Leo åka upp till min mammas stuga - vi ska vara där idag och umgås med min bror + familj som är på besök :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0